O poslednom blogu...v tomto roku!


Dnes je posledný deň roku 2018. Neskutočne rýchlo to ubehlo. To bude asi tým, aký náročný ten rok bol a ja som nestíhala sledovať dni. Posledný blog som napísala presne pred 2 mesiacmi. Normálne sa mi ani nechce ísť robiť moju koncoročnú analýzu, lebo to bude všetko iba mínusové. No ale budiš.

Hneď pre začiatok nejako takto. (do zátvorky vždy uvediem porovnanie s predošlým rokom)
Počet blogov v 2018: 7...(-7 )
História všetkých zobrazení stránok: 23 369...(+6 212) Hmm, to nie je až tak zlé.
Pre zmenu, nedám sem 3 najčítanejšie blogy, lebo na ne všetci potom klikáte, no skúsim 3 najmenej čítané blogy za celé 4 roky blogovania. Pre zaujímavosť, najčítanejší blog má 612 zobrazení.


Som zvedavá, či tieto tri blogy niečo naberú.
A čo sa všetko za tento rok zmenilo a kam ďalej?

Práca
Bola som dvakrát povýšená, zvýšil sa mi troška plat i bonus, no samozrejme aj nadčasy.
Vpodstate som prešla z asistenta koordinátora na koordinátora, hoci nie tak úplne plnohodnotného, lebo tam je stále jazyková a kultúrna bariéra. Hoci je moja japončina na vysokej úrovni pre normálnu prácu, naši klienti sú obrovské japonské korporáty, ktoré hýbu (zveličene) svetom a to je už aj na mňa troška iný level. Nehovoriac o tom, že tam treba mať aj ďalšie zručnosti ako management, decision making, či working under pressure a mnoho ďalších. Hej, máme na toto slovenské výrazy?
Ináč keď už sme pri tom, spomínala som, že som po vysokú študovala čisto iba umenie? Nechápem čo tu robím...V každom prípade sa stále veľa učím a je to zaujímavé, ale hrozne náročné a ja som zase raz v momente, kedy sa potrebujem posunúť inam. V januári to budú 2 roky, čo som nastúpila to momentálne práce. Úprimne mi to stačí a cítim, že som vo veku, kedy by bolo načase robiť to, čo ma bude napĺňať vrámci mojich životných hodnôt. Rok 2019 sa bude dúfam niesť v duchu zmien a veľkých rozhodnutí. Chystám sa poslať životopis na vysnívané miesto, no zatiaľ viac neprezradím. Ak by to náhodou malo nejaké pokračovanie, určite sa o tom dozviete.

Osobný život
Okrem toho, že som sa presťahovala do svojho (to bol môj jediný cieľ pre 2018) a behám po koncertoch a na pivo sa vlastne nič nezmenilo. Pred rokom na firemnej akcii som prehlásila, že si tento rok nájdem priateľa. Mám na to posledných pár hodín. To už asi nedám, či? :D

Spoznala som tento rok veľa skvelých ľudí, Slovákov, Čechov i Japoncov. Mala som možnosť spoluorganizovať akciu pod záštitou Slovensko-japonskej spoločnosti a dúfam, že aj v nasledujúcom roku budem môcť pokračovať. Hlavou týchto akcií je bývalý japonský veľvyslanec na Slovensku, ktorý sa rád angažuje a hlavné má veľa zaujímavých skúseností, ktoré rád predáva ďalej.


Sny, ktoré sa mi tento rok splnili:
Ísť na ROCK in JAPAN festival
Zaspievať si s kapelou


Dobré veci, ktoré sa mi prihodili:
Stretnutie s bývalou kolegyňou z rjokanu a spoločný Disneyland
Stretnutie s bývalým priateľom a konečne opadnutie divného pocitu
Veľa úsmevov a energie od Morning Musume a ostatných dievčat z Hello!Projectu
Sedadlá vedľa pódia v najväčšej hale v Japonsku na koncerte Hey!Say!JUMPu (na toto som čakala asi 7 rokov...)
Návšteva divadelných predstavení a Kabuki
Výletovanie



Tento rok vlastne nebol až taký zlý. Už tušíte prečo som to sem vypisovala?
Aby som sama seba presvedčila, že som vlastne zažila kopec skvelých vecí, videla veľa nového, splnila si nejaké sny, stretla starých i nových priateľov a bola vlastne šťastná. Lebo človek častokrát zabúda, koľko dobrého v živote má, ak sa mu nakopí veľa negatívnej energie naraz, akou je moja momentálna frustrácia z práce.

A čo dobré sa prihodilo tento rok Vám? J

Sewitches

Komentáre